7. helmikuuta 2014

Ongelmia...


I:
 2. palkinnon voitti Me bloggaajat!
 Jee! Voitettiin siis toi toinen palkinto Kahden Tytön kynnet arvonnasta! Siinä oli siis pari lakkaa, kynsitarroja ja kylpyvaahto.


Äiti osti Dermosililtä käsivoiteen kun mun kädet kuivuu talvisin. Tähän asti olen käyttänyt jotain perusrasvoja, mutta tuo auttaa kyllä ehdottomasti enemmän, koska se on tarkoitettu käsille.Kannattaa kokeilla! Auttaa pitkään. Tai ainakin mulla. En tiedä miten auttaa muissa käsissä.


 Mä olen nyt pari päivää unohtanut blogin kokonaan, kun en ole ollut ollenkaan koneella. Mutta nyt tulee taas postausta normaaliin tahtiin. :) Tai mä ainakin yritän tehdä joka toinen päivä postausta.
Mulle on tullut kauhea ongelma, että minkä laisen postauksen mä teen. Mä olen tehnyt tosi monta postausta, mutta poistanut aina kun ne ei ole ollut hyviä. Laitan nyt enemmän kuvia kun en keksi mistään kirjoiteltavaa tai sitten vain postaan jotain. Ja jos kirjoitan paljon olen selittänyt aina ihan jotain outoa josta en itsekkään tajua mitään ja sitten jonkun ajan poistanut sen postauksen. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia tulemaan! :) Vastaillaan asiallisiin kommnteihin.