16. helmikuuta 2014

Kuulumisia kuvien kera

I: Kun on ollut lähiaikoina hirveän tummaa ja aurinko ei ole paistanut en ole päässyt pihalle paljon ollenkaan kuvailemaan. Mulla oli se hissan koe ja osat tehtävät siitä meni ihan ok. Saapa nyt nähdä miten huono numero tulee... Maanantaina on sitten matikankoe, mutta onneksi se on suht koht helposta alueesta joten ei tarvitse koko viikonloppua päntätä. Kävin ehkä 30min sitten ottamassa kuvat ja silloin oli vielä aika valoisaa, mutta nyt on jo pimeää. Mä en tykkää enää ollenkaan talvesta... Silloin on niin synkkää ja tummaa kun taas kesällä on valoisaa ja kivempaa. Pystyy pyöräillä kouluun eikä joudu kävelemään.:D Miten teillä muutes meni ystävänpäivä? 


 Isi toi mulle Amerikasta tuliaisena tuollasen käpin. ;D


 Älkää huoliko nuo ei ole mun lakkoja! Mä lakkaan vaan halppislakoilla, että jos menee pieleen niin en ainakaan ole tuhlannut noita lakkoja. :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia tulemaan! :) Vastaillaan asiallisiin kommnteihin.