19. helmikuuta 2014

Kuvia

I: Mä kävin jokunen päivä sitten ottamassa pihalla kuvia kun aurinko melkein paisto. Tuli kyllä sormille aika kylmä kun otin ohuet hanskat, että pystyn kamerassa säätämään asetuksia. Ja sitten kun tein lumipalloja ja kuvasin yhtä sarjakuva juttua niin jouduin menemään loppumatkan läpimärillä hanskoilla. Mutta hengissä ollaan. :D Enkä ole edes kipeä sen reissun jälkeen! Mä en enää edes muista milloin viimeksi olen ollut kipeä, koska siitä on ollut niin pitkä aika... Meillä on perjantaina ussan koe ja maanantaina oli matikan koe. Ussassa on aika iso alue joten pitääpä lukea sitten siihen vähän enemmän. Muutenkin pitäisi vähän enemmän lukea, koska en muista siitä mitään. :D Mä yritän taas lähiaikoina mennä kuvailemaan pihalle niin saisi paljon parempia kuvia tänne. Ei tulisi huonovaloisia ja sumeita kuvia tänne koko ajan. Välillä on ihan hyödyllistä mennä pihalle kuvaamaan, koska tuolla kerralla jaksoin taas vähän katsoa asetuksia paremmin ja nyt saan pihalla vielä parempia kuvia kun löysin lisää asetustenvaihto juttuja. Nyt lähiaikoina tulee varmaan ihan hyvin postauksia, koska niitä on ihan hyvin luonnoksissa. Mutta nyt niihin kuviin...  Tuli 17 kuvaa, koska tässä postauksessa on vain parhaimmat ja en edes viitsinyt ottaa kaikkia sillä mutten tätä postausta ei olisi jaksanut katsoa edes ne harvat jota tätä blogia lukevat. :D



 Mun pikkuveli on tehnyt tuollaisen lumiukon meidän pihaan kun kerrankin on lunta tarpeeksi vaikkei sitä paljon ole.




 Tässä olen jopa jaksanut odottaa, että mun kamera jaksaa tarkentaa kun jos haluaa hyvin tarkennetun kuvan niin pitää odottaa aika kauan, mutta kyllä se pihalla tarkentaa paremmin kuin sisällä. Ulkona on vähän enemmän valoa.





 Tää ja ylempi kuvakin on ihan hyviä ainakin omasta mielestäni. :)

En löytänyt yhtä hyvää kuvaa tuosta puusta, mutta se on sitten varmaan hävinnyt jonnekkin kun latasin kuvat koneelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia tulemaan! :) Vastaillaan asiallisiin kommnteihin.