7. helmikuuta 2014

Jotain kerrottavaa


H:Moi!
Katsoin unelmaaleipomassa blogia ja mietin että tekin voisitte leipoo tuollaisia (jos haluutte, ei mikään pakko. C:) en laita reseptiä vaan annan linkin.
http://www.unelmaaleipomassa.com/ Siinä on kaikkee hyviä juttuja kannattaa käydä katsomassa.
Mun siskolla on muuten vähän ajan päästä 1.v synttärit. Se osaa jo kävellä! :o.
Mulla ei nyt ollu minkään laista aihetta tähän joten kirjoitan vain jotain. Noin kuukauden päästä me tai siis minä ja minun perheeni mennää Kanarialle, joten I ''viihdyttää'' teitä omilla postauksillaan. :D.
Mitähän mä vielä kertoisin.
Pyytäkää toive postauksia niin me tehään niistä jotakin.
Öö... Mä voisin leipoo nyt jos vaan nyt saisin. Mut kun en saa.
Hei! Muuten kohta on ystävänpäivä pitäis tehdä joku ystävänpäivää liittyen, joku hyvä juttu.
Meillä on jo mielessä yksi aihe siihen, muuten ne on sit hyviä lahjoja myös muille.
Ja muistakaa pyytää toive postauksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia tulemaan! :) Vastaillaan asiallisiin kommnteihin.