12. helmikuuta 2014

Kuulumisia viimepäiviltä

I: Moi! Nyt paripäivää olen kokonaan miettinyt, että minkä postauksen tänne tekisin ja kun en ole vielä kunnon aiheeseen päätynyt ja ottanut vain kuvia niin päädyin sitten normaaliin kuulumispostaukseen. Mä olen ajatellut, että kävisin vaikka joku viikonloppu jäällä kuvaamassa, mutta nyt en uskalla sinne mennä kun on aika leutoa ollut jo jonkun aikaa. Pitäisi taas varmaan ladata kameran akku täyteen ja mennä pihalle kuvailemaan kunnolla. :) Kerran olen tänävuonna käynyt jäällä kuvailemassa ja siitä on jo postaus tullut. Nyt on ollut aina kotiin päästyä pilvistä ja tummaa, jotenka ei ole tehnyt mieli lähteä kuvailemaan. Viikonloppuna ei ollut ollenkaan jalisharkkoja, joten kävin H:n kanssa luistelemassa. Kävin myös uimassa. Juu älkää luulko, että minä käyn pilkillä eikun mikä se sana on... ...avanto! Mulle tuli joku ihme oikosulku kun tuli mieleen vain pilkki. :D Siis älkä luulko, että minä käyn avannolla uimassa! Hrr... Ajatuskin tekee jo kananlihalle kun ajattelee siellä kylmässä vedessä uivan. Mulla on taas kokeita tulossa ja hankalista aiheistakin ja yritän saada hyviä numeroita niin blogi jää taka-alalle siksi aikaa. Teen postauksia valmiiksi joten kyllä postauksia pitäisi silti tulla vaikka ehkä vähän harvempaan tahtiin. :) Voisitte muutes lähettää jotain postausideoita jos niitä on! Saisi jotain kunnon postattavaa eikä aina vain kuulumisia yms.


Lakkasin yhtenä päivänä kynnet ja laitoin niihin voittamiani kynsitarroja. Ihan kivat tuli, mutta tarrat erottuivat aika paljon. Tuo kuva on aika heilahtanut, mutta ainut kuva jossa on ne kynnet. :D Mulle kynsitarrat on ihan hyvä vaihtoehto, koska en mä osaa tehdä kuin liukuvärjäyksen ja pisteitä dotting toolilla ja jos haluan jotain vähän "hienompaa" kynsiin niin tökkää vain tuollaisen ja valmis.



Mua ärsyttää kun lähipäivien aikana mä olen hukuttanut kahdesta korvisparista toisen parin... Toinen hukkui uimahallissa ja toinen hukkui mun huoneeseen. Jonnekkin se on tippunut ja sitten se on varmaan imuroitu.

2 kommenttia:

Kommenttia tulemaan! :) Vastaillaan asiallisiin kommnteihin.