24. helmikuuta 2014

Kuulumisia ja ostoksia

I: Me käytiin jokusen aikaa sitten shoppailemassa ja sieltä mun mukaan tarttui yksi paita, mutta siitä ei kuvia ole joten jääkööt tästä postauksesta vähän sivummalle. Muuta en ostanut vaikka kyllä paria hupparia katselin, mutta hinnat tuntuivat olevan hirveän kalliita joten eipä lähtenyt mukaan.  Mulla on siis alkanut hiihtoloma. Ihanaa kun saa valvoa pitkään ja nukkua myöhään. Nyt kun on aikaa mä olen päättänyt tehdä uuden bannerin. Me ollaan H:n kanssa jo jotenkin päätetty värimailmaa jotenka banneri tulee sen mukaan. Onneksi mulla on jotain vanhoja kesäkuvia, koska ajattelin tehdä jo vähän kesäisemmän, koska kohtahan on jo kesä! :) Ei sitten melkeinpä heti joudu tekemään uutta banneria kun on kesä. Siihen ostokseen tai no tilaukseen. Tilatiin deValilta ihana toppi ja tulikin nopeasti. Täydellisen värinen... :D

Siellä olisi ollut paljon monia muitakin värejä, mutta mä olen nykyään päätynyt melkeinpä aina johonkin sinisen sävyyn.
Toppi deVal 9€

Mitä mieltä olette uudesta ulkoasusta?

2 kommenttia:

Kommenttia tulemaan! :) Vastaillaan asiallisiin kommnteihin.